Politika reklamacija

Kupac je obavezan da proveri stanje robe prilikom prijema. Ukoliko je roba oštećena, kupac ima pravo da naručenu robu ne preuzme.

Kupac može ustanoviti da je roba oštećena ili neispravna i u slučaju da je robu već preuzeo. U tom slučaju je kupac dužan da nam se obrati u roku od 24 sata. Mi ćemo kupca uputiti kako dalje teče rešavanje nastalog problema, što uključuje i popunjavanje izjave o reklamaciji i dostavljanje iste zajedno sa robom. Obrazac izjave o reklamaciji kupac dobija sa robom.

Ukoliko kvar, odnosno nesaobraznost nastane na robi u roku od 14 dana od dana prijema, kupac je može vratiti bez obrazloženja.

Saglasno Zakonu o zaštiti potrošača kupac robe ima 14 dana da odustane od ugovora, odnosno vrati robu bez obrazloženja, pri čemu jedini troškovi koje snosi su troškovi vraćanja robe. Roba mora biti vraćena u originalnoj ambalaži.

Uz naručenu robu preko naše internet prodavnice kupac dobija i sledeće dokumente:
- Obrazac za odustanak od ugovora
- Uputstvo za vraćanje robe
- Obrazac za reklamaciju
- Uputstvo za reklamaciju

Povraćaj novca se vrši u dogovoru sa našom ovlašćenom službom po povraćaju robe. Novac Vam može biti uplaćen na lični račun ili dostavljen kurirskom službom na željenu adresuu.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ILIJA PETKOVIĆ PR GPS SVET je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.